Hogyan legyünk sikeresek és híresek?

 

Dévald Ákos a Creative Coffee digitális marketing ügynökség vezetője tartott előadást március 4-én a középiskolások számára.  A téma teljesen lekötötte a hallgatóságot, olyan világot mutatott be, mely valamennyi alfa generációs fiatalt foglalkoztat. Hogyan legyünk sikeresek, híresek a mai világban?

Előadásában kiemelte a tanulás fontosságát, hiszen a különböző iskolák, állomások kapcsán egyre közelebb kerülhetünk olyan emberekhez, akik támogathatnak valamilyen módon céljaink elérésében. A kapcsolatépítés hosszútávú befektetés- mondta.

Elsőként saját életútját vázolta fel, hiszen ahhoz, hogy valaki hiteles menedzser legyen, át kell jutnia a különböző szűrőkön. Dévald Ákos a Corvinus Egyetem Nemzetközi Gazdálkodás alap és Marketing mester szakán végzett, majd több külföldi ügynökségen szerzett gyakorlatot. Mára elmondhatja magáról, hogy szinte az összes magyar influenszert ismeri, támogatta. Jelenleg egy Tik Tok tartalomgyártó marketing ügynökséget vezet. A mai tinik pontosan tudják már, hogy a videós tartalmak átveszik a hatalmat a facebook felett. Aki haladni akar a világgal, böngéssze a külföldi oldalakat, ismerje jól az angol nyelvet.

Az előadás kapcsán arra is választ kaptak a diákok, hogy kiből lehet influenszer, és kit tud menedzselni az ügynökség. A 10-20 ezer követő és megfelelő célcsoportig mindenkinek magának kell eljutnia, ezért nem árt néhány fontos tanulságot levonni:

  • merj bátran próbálkozni
  • találd meg a trendet
  • nem árt a magas stressztűrés
  • légy nyitott, ne gondold, hogy a te világod mindenütt működik
  • használd az internetet
  • Az, hogy te mit csinálsz, az adja meg az érékét annak, ahová haladsz.
  • Bármit megtudsz csinálni, aminek utána nézel!                                             Hamvas Gabriella


Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.